• Faq - pytania i odpowiedzi

Jak wysyłamy skrzynie biegów?

Nasze skrzynie biegów wysyłane są w wytrzymałeych pojemnikach plastikowych. Są dobrze zabiezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Wszystkie przesyłki nadawane są przy pomocy firmy kurierskiej. Wszystkie skrzynie biegów wysyłane są such, czyli bez zalanego oleju. Olej zawsze dołączamy do przesyłki.

Jak odbieramy Twoją skrzynie biegów?

Odbieramy Twoją skrzynie przy pomocy firmy kurierskiej. Klient powinien zapakować skrzynię w to samo opakowanie w którym otrzymał towar, następnie należy się skotaktować z biurem obsługi w celu zamówienia kuriera lub samodzielnie zamówić odbiór paczki. List przewozowy zwrotnmy dostają Państwo zawsze z regenerowaną skrzynią biegów.

Co to znaczy umowa kupna wymiany?

Zawierając niniejszą umowę zamiany z obowiązkiem dopłaty zobowiązują się Państwo do zapłaty dopłaty w wysokości wskazanej w zamówieniu oraz do wysłania, w terminie 7 dni od odebrania przesyłki, zawierającej zamówiony kolektor, zużytego kolektora, nadającego się do regeneracji. Wysyłka powinna być wysłana za pomocą kuriera i bezpiecznie. W powyższym celu wraz z przesyłką dostaną Pastwo list zwrotny, uprawniający do nieodpłatnej przesyłki towaru do Sprzedawcy. Możliwe jest użycie tego samego tego samego opakowania, którego Sprzedawca użył do wysyłki kolektora. Sprzedawca dokonuje oceny czy przysłana przez Państwo kolektor nadaje się do regeneracji.

Jak zgłosić reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z biuro@nfpolska.sklep.pl lub pod numerem telefonu +48 695 080 525 lub bezpośrednio na stronie nfpolska.sklep.pl wypełnić formularz reklamacyjny.